Jak editovat objekty pomocí uzlových bodů.

Pomocí uzlových bodů lze objekty jednoduše protahovat, posouvat, otáčet, měnit měřítko, zrcadlit, kopírovat atd. Všechny tyto základní editační příkazy jsou dostupné po kliknutí na uzlový bod libovolného objektu, kdy pomocí mezerníku cyklicky procházíte zmíněné volby uzlového bodu.

Tzn. vyberete bez jakéhokoli příkazu objekt = zobrazí se modré (výchozí barva) uzlové body. Pokud kliknete na libovolný uzlový bod, objeví se v příkazovém řádku výchozí volba protáhni + další volby [referenční Bod/Kopie/Zpět/koNec]. Pomocí mezerníku na klávesnici se můžete přepnout na další základní příkazy, které jsou v pořadí: Protáhni (výchozí)/ Posun/ Otočit/ Měřítko/ Zrcadli.

Pro objekty typu křivka a šrafy jsou navíc implementovány další volby uzlového bodu, které se zobrazují při najetí kurzoru na uzlový bod. Pomoci daných voleb lze přidávat vrcholy, odebírat vrcholy, převádět rovné úseky na oblouky. U šrafů se navíc může pomocí hlavního uzlového bodu řídit úhel šrafu, měřítko šrafu a bod zarovnání.