Při vyplnění žádosti o 30-ti denní zkušební licenci nebo domácí licenci se na konci průvodce žádosti zobrazí chyba "CADKON Protection: Authentication error".

Chybová hláška nesouvisí s nekorektně ukončenou žádostí o trial/ domácí verzi, ale jedná se o chybovou hlášku, která se zobrazuje při pokusu o spuštění CADKONu bez patřičné licence. Tzn. že po vyplnění žádosti o zkušební/ domácí verzi dojde k pokusu o spuštění programu a pokud není dohledána příslušná licence, zobrazuje se tato hláška.

Poznámka: Chybová hláška se také zobrazuje při jakémkoli spuštění programu CADKON 2018 (a novější), pokud není autorizován patřičnou licencí.

Po vyplnění žádosti o zkušební/ domácí verzi vyčkejte na zaslání příslušné licence (vyřízení zkušební/ domácí licence může trvat až 3 pracovní dny), program autorizujte a jakmile bude program autorizovaný, chybová hláška se již nebude zobrazovat.