Používání softwaru Autodesk z domova

Pátek 20. březen 2020

Používání softwaru Autodesk z domova:

Jaké jsou možnosti používání softwaru Autodesk z domova? Možnosti se liší v závislosti na typu licence. Tato novinka poskytuje přehled možností dostupných pro každý typ licence.

Jednouživatelská licence:
Pokud máte předplatné pro jednoho uživatele nebo plán údržby pro jednoho uživatele, stačí aktivovat software na domácím počítači pomocí přihlášení na svůj účet Autodesk nebo zadáním sériového čísla.

Víceuživatelská licence:
Pokud máte víceuživatelskou licenci, můžete si vypůjčit software v dané aplikaci v sekci O aplikaci nebo si vygenerovat licenci (sériové číslo) pro domácí použití jednotlivě u softwaru v účtu Software coordinátora.

Token Flex (EBA) licence:
Pokud má vaše společnost obchodní dohodu Autodesk Enterprise Business Agreement (EBA)
existuje několik možností, které uživatelům umožní přístup k vašim aplikacím doma.
Možnost 1:
K vašemu softwaru Autodesk lze přistupovat vzdáleně prostřednictvím připojení VPN (Virtual Private Network). Pokud to vaše VPN podporuje, umožňuje uživatelům přístup k produktům na vyžádání a podle potřeby. V modelu Token Flex budou tokeny spotřebovány jako obvykle.
Možnost 2:
V situaci, kdy není možné udržovat probíhající připojení VPN, se uživatelé mohou dočasně připojit k vaší firemní síti (prostřednictvím VPN nebo v kanceláři), spustit požadovaný produkt a poté si půjčit licenci ze síťového licenčního serveru. Tokeny budou konzumovány, dokud nebude licence vrácena nebo dokud nebude dosaženo datumu vrácení.
Poznámka: Výchozí doba trvání výpůjčky je šest měsíců, lze měnit v konfiguraci vypůjčení.
Možnost 3:
Pokud přístup VPN není možný, jako zákazník EBA máte povoleno nainstalovat Správce síťových licencí Autodesk (NLM) na server v prostředí cloud / DMZ. Na tomto serveru musí být také nainstalována služba Reporting Network Licensing Reporting Service (NLRS) společnosti Autodesk. Po instalaci a vykazování NLRS bude sledováno využití produktu a tokeny budou spotřebovány jako obvykle.

Pokud potřebujete pomoc nebo máte dotazy ohledně používání softwaru Autodesk z domova, obraťte se na náš GRAITEC Helpdesk.




Další novinky

Uvedení Autodesk produktů 2025 27. březen 2024

Uvedení Autodesk produktů 2025 Na konci března Autodesk tradičně začal uvádět nové verze svých produktů. Termíny dostupnosti jednotlivých produktů řady 2025 můžete najít v tabulce zde. Tabulku budeme průběžně aktualizovat. Na hlavní produkty Autodesku 2025 natočíme ukázková videa, kde vám předst...

Aktualizace Advance Design 2024.1.2 18. leden 2024

S potěšením oznamujeme, že byla vydána aktualizace Advance Design 2024.1.2 . Aktualizovanou verzi je možné stáhnout v záložce Aktualizace na těchto webových stránkách, v Download zóně na našem Helpdesku, nebo zde . Pokud aktuálně nemáte program zakoupen, nebo nemáte platný subscription program, k...

Service Pack 2 pro CADKON+ 2024 uvolněn 18. prosinec 2023

CADKON+ 2024 Service Pack 2 obsahuje opravy pro CADKON+ ARCHITECTURE, CADKON+ MEP, CADKON+ BASIC a CADKON+ RC verze 2024. Je určen pro všechny komerční instalace CADKON+ 2024 (sestavení 24.0.34) nebo CADKON+ 2024 SP1 (sestavení 24.1.45). Jedná se o instalace stažené do data 18.12.2023, to je da...

Service Pack 1 pro CADKON+ 2024 uvolněn 17. říjen 2023

CADKON+ 2024 Service Pack 1 obsahuje vylepšení a opravy pro CADKON+ ARCHITECTURE, CADKON+ MEP, CADKON+ BASIC a CADKON+ RC verze 2024. Je určen pro všechny komerční instalace CADKON+ 2024 (sestavení 24.0.0034). Jedná se o instalace stažené do data 16.10.2023, to je datum uvedení Service Pack 1. I...

» Zobrazit všechny novinky