Technická podpora

Jsem zákazník GRAITEC S.R.O., mám nárok na přístup do Helpdesku a do vip odpovědí?

Mám produkt CADKON+ / CADKON

Uživatelé s platnou službou CADKON Active (Subscription) mohou využívat technickou podporu, jejíž součástí je služba Helpdesk.
 

Mám produkt AUTODESK / ADVANCE

Všem uživatelům produktů Autodesk/Advance je poskytována technická podpora v úrovních SILVER, GOLD a PLATINUM, jejíž součástí je služba Helpdesk.


Jsem zákazník GRAITEC S.R.O. a vypršela mi služba CADKON ACTIVE. Mám nárok zdarma na technickou podporu?

  • Nárok na technickou podporu zdarma zaniká datem vypršení CADKON Active. Nadále máte přístup ke svým již zadaným dotazům v Helpdesku produktů CADKON+/CADKON, ale již nebude mít možnost zadat požadavek na technickou podporu a nebudete moci využívat ostatních výhod služby CADKON Active.
  • Jestliže Vám vyprší CADKON Active i nadále se o Vás v případě technických problémů postaráme, ale veškeré servisní zásahy jsou placenou službou. V případě zájmu kontaktujte Vašeho prodejce CADKON+/CADKON, který Vám rád poskytne bližší informace.
  • V případě, že se rozhodnete pro obnovení služby CADKON Active kontaktujte svého prodejce CADKONu nebo zašlete dotaz na info@cadkon.eu.

NEJSEM ZÁKAZNÍK GRAITEC S.R.O., MOHU požádat o přístup do helpdesku a do VIP odpovědí?

  • V případě že nejste naším zákazníkem, máte možnost si zakoupit jednorázovou technickou podporu nebo je možné získat různé balíčky technické podpory. V případě zájmu kontaktujte obchodní oddělení společnosti GRAITEC s.r.o., kde Vám rádi poskytnou bližší informace nebo zašlete dotaz na info@cadkon.eu.

JSEM STUDENT A VYUŽÍVÁM ŠKOLNÍ (EDU) LICENCI PRODUKTŮ CADKON/AUTODESK/ADVANCE. MÁM NÁROK NA PŘÍSTUP DO HELPDESKU?

  • Přístup do Helpdesku a VIP odpovědí není dostupný pro uživatele studenstkých licencí. Technickou podporu pro studentské (EDU) licence poskytujeme prostřednictvím emailu: support@graitec.cz.

pROČ JSOU NĚKTERá výuková videa a ODPOVĚDI V faq NEPŘíSTUPNÉ?

  • Některá výuková videa jsou dostupná pouze pro naše zákazníky, kteří mají platnou službu CADKON Active nebo jeden z balíčků podpory produktů Autodesk/Advance. Při pokusu o spuštění VIP výukového videa nebo zobrazení VIP otázky/ odpovědi je vyžadováno přihlášení do Helpdesku, při kterém je ověřován nárok na tuto službu.

Kde si mohu stáhnout nejnovější instalační balíčky programů

  • Instalační balíčky jsou k dispozici po přihlášení do Helpdesku v Download zóně (levá nabídka menu). V Download zóně Helpdesku jsou k dispozici vždy instalační balíčky nejnovějších verzí + 3 verze zpět. Starší verze nejsou podporovány a nejsou tak k dispozici. Všechny dostupné instalační balíčky obsahují všechny vydané updaty programu (mimo produkty Autodesk).

Pro koho je určena vzdálená technická podpora pomocí teamviewer®?

  • Pro všechny uživatele nabízíme možnost konzultací a řešení technických problémů přes vzdálenou plochu pomocí aplikace TeamViewer®. Zákazníkům se servisní podporou na úrovni GOLD a PLATINUM (produktů Autodesk a Advance) nebo s aktivní službou CADKON Active (produktů CADKON), poskytujeme pro řešení technických problémů 1 hodinu měsíčně zdarma. Službu poskytujeme po předchozí domluvě...

na koho se mohu obrátit v případě nejasností ohledně nároků na technickou podporu?