Autodesk ACCOUNT / Aktivace

AUTODESK ACCOUNT

Všichni zákazníci mají účet na Autodesk, kde mohou spravovat všechny své zakoupené produkty, služby a výhody v rámci programu Subscription z jednoho místa Autodesk Account.

Autodesk Subscription

Pokud ještě nejste obeznámeni s Autodesk Subscription - tato služba v podstatě znamená, že uživatel má přístup v reálném čase k aktuálnímu software Autodesk a také získává přístup k některým dalším výhodám a rozšířením produktů, které nemůže bez předplatného Subscription využít.


jak postupovat Při instalaci a aktivaci:

Po zakoupení Autodesk Produktu je třeba nejdříve se přihlásit do účtu Autodesk na účet software managera. 
1. PŘIHLÁŠENÍ DO AUTODESK ACCOUNT.

V účtu je třeba určit, kdo bude dané produkty používat.
2. JAK PŘIDAT NOVÉHO FIREMNÍHO UŽIVATELE (ZAMĚSTNANCE) K ÚČTU AUTODESK ACCOUNT?

Produkty je třeba uživatelům přiřadit.
3. PŘIŘAZENÍ PRODUKTU DANÉMU UŽIVATELI.

Dále můžeme z Autodesk účtu software stáhnout a instalovat.
4. INSTALACE PRODUKTU AUTODESK.

A následně provést Aktivaci.
5. AKTIVACE PRODUKTU AUTODESK

 

DALŠÍ  INFORMACE NALEZNETE NÍŽE V FAQ:

Pokud zde nenaleznete odpověď, neváhejte se obrátit na náš Helpdesk - portál technické podpory zákazníků společnosti Graitec.

  • Autodesk Application Manager
Autodesk Application Manager nahoru
11. 07. 2014
40 MB

- instalace buildu 3.0.155.0 s možností nastavení sdíleného úložiště 

- odstranění potíží s hláškou:
Tato verze aplikace Application Manager již není podporována.