Používání softwaru Autodesk z domova

Pátek 20. březen 2020

Používání softwaru Autodesk z domova:

Jaké jsou možnosti používání softwaru Autodesk z domova? Možnosti se liší v závislosti na typu licence. Tato novinka poskytuje přehled možností dostupných pro každý typ licence.

Jednouživatelská licence:
Pokud máte předplatné pro jednoho uživatele nebo plán údržby pro jednoho uživatele, stačí aktivovat software na domácím počítači pomocí přihlášení na svůj účet Autodesk nebo zadáním sériového čísla.

Víceuživatelská licence:
Pokud máte víceuživatelskou licenci, můžete si vypůjčit software v dané aplikaci v sekci O aplikaci nebo si vygenerovat licenci (sériové číslo) pro domácí použití jednotlivě u softwaru v účtu Software coordinátora.

Token Flex (EBA) licence:
Pokud má vaše společnost obchodní dohodu Autodesk Enterprise Business Agreement (EBA)
existuje několik možností, které uživatelům umožní přístup k vašim aplikacím doma.
Možnost 1:
K vašemu softwaru Autodesk lze přistupovat vzdáleně prostřednictvím připojení VPN (Virtual Private Network). Pokud to vaše VPN podporuje, umožňuje uživatelům přístup k produktům na vyžádání a podle potřeby. V modelu Token Flex budou tokeny spotřebovány jako obvykle.
Možnost 2:
V situaci, kdy není možné udržovat probíhající připojení VPN, se uživatelé mohou dočasně připojit k vaší firemní síti (prostřednictvím VPN nebo v kanceláři), spustit požadovaný produkt a poté si půjčit licenci ze síťového licenčního serveru. Tokeny budou konzumovány, dokud nebude licence vrácena nebo dokud nebude dosaženo datumu vrácení.
Poznámka: Výchozí doba trvání výpůjčky je šest měsíců, lze měnit v konfiguraci vypůjčení.
Možnost 3:
Pokud přístup VPN není možný, jako zákazník EBA máte povoleno nainstalovat Správce síťových licencí Autodesk (NLM) na server v prostředí cloud / DMZ. Na tomto serveru musí být také nainstalována služba Reporting Network Licensing Reporting Service (NLRS) společnosti Autodesk. Po instalaci a vykazování NLRS bude sledováno využití produktu a tokeny budou spotřebovány jako obvykle.

Pokud potřebujete pomoc nebo máte dotazy ohledně používání softwaru Autodesk z domova, obraťte se na náš GRAITEC Helpdesk.




Další novinky

Aktualizace Advance Design 2022.2 5. leden 2022

S potěšením oznamujeme, že byl vydán Hotfix Advance Design 2022.2 . Hotfix je možné stáhnout z download zóny na portálu Helpdesk nebo na stánkách CADNET . Pokud aktuálně nemáte program zakoupen, nebo nemáte platný subscription program, kontaktujte pro získání či vyzkoušení řady Advance 2022 naše ...

Aktualizace PowerPack pro Revit 2022.1.1 5. leden 2022

S potěšením oznamujeme, že byl vydán Hotfix PowerPack pro Revit 2022.1.1. Tímto hotfixem byl odstraněn problém s příkazem Rychlé kóty. Upozorňujeme, že PowerPack pro Revit 2022 je možný použít s verzemi 2021 a 2022 aplikace Revit. Hotfix je možné stáhnout z download zóny na portálu Helpdesk neb...

Service Pack 2 pro CADKON+ 2022 uvolněn 10. listopad 2021

CADKON+ 2022 Service Pack 2 obsahuje vylepšení a opravy pro CADKON+ ARCHITECTURE, CADKON+ MEP, CADKON+ BASIC a CADKON+ RC verze 2022 (včetně obdahu Service Pack 1). Je určen pro všechny komerční instalace CADKON+ 2022 (sestavení od 22.0.0043) a CADKON+ 2022 SP1 (sestavení 22.1.0018). Jedná ...

Nový Inventor Professional 2022.1 Update 11. říjen 2021

Vyšel nový Update pro Inventor Professional 2022. Obsahuje opravy a vylepšení na základě požadavků zákazníků aplikace Inventor, včetně vylepšení Generátoru rámových konstrukcí, výkonu, interoperability s aplikací Revit, podpory tmavého motivu, modulu Trubky a potrubí a dalších funkcí. Update si mů...

» Zobrazit všechny novinky